|
beginregel auteur | titel bron |
wijsaanduiding standaardnaam melodie strofeschema |
muz. mp3 scan
|
|
|
|
En dat we toffe jongens zijn dat willen we weten [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch |
En dat we toffe jongens zijn
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 1]
|
|
scan
|
|
|
|
Als je wilt gaan trouwen, kijkt vooral dan goed [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 2]
|
|
scan
|
|
|
|
Maar ach, liefste meisje, treur dan maar niet / [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch. |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 3]
|
|
scan
|
|
|
|
Omdat het zoo lekker is, omdat het zoo lekker is, [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch. |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 4]
|
|
scan
|
|
|
|
O, ja. wij willen, willen, willen, / O, ja. wij [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch. |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 5]
|
|
scan
|
|
|
|
En hoeperdefloep zat op de stoep / Kom laten wij [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 6]
|
A b A c
|
scan
|
|
|
|
Hopsalderiere, hop faldera, / Heisa, heisa, [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch. |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 7]
|
a a b b
|
scan
|
|
|
|
Had je me maar met een knakie er bij / Had je me [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 8]
|
a a b b
|
scan
|
|
|
|
En laat de klok maar luiden, en laat de klok maar [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch |
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 9]
|
|
scan
|
|
|
|
En van je hela, hola, houdt er de moed maar in / [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch |
En van je hela hola houd er de moed maar in
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 10]
|
|
scan
|
|
|
|
En we gaan nog niet naar huis, nog lang, niet, [...]
|
[geen wijsaanduiding]  
|
|
Populaire Feestmarsch. |
We gaan nog niet naar huis
|
|
Lbl MI Wouters 543 ([1930])
[nr. 11]
|
|
scan
|
|